Milloin lasku lähtee asiakkaalle?

 

Lasku lähtee asiakkaalle, kun me olemme käyneet sen tiedot läpi.
Käymme aina läpi laskun tiedot ennen sen lähettämistä. Arkisin klo 16 mennessä tehdyt laskutustoimeksiannot laskutamme vielä saman päivän aikana, mikäli täyttämäsi tiedot eivät vaadi lisäselvitystä. Mikäli antamissasi laskutustiedoissa on epäselvyyksiä, otamme sinuun sähköpostitse yhteyttä ennen laskun lähettämistä.

Tarkista ennen laskulomakkeen hyväksymistä, että tiedot ovat oikein. Huomaathan, että laskusta on käytävä ilmi mistä toimialasta ja työtehtävästä on ollut kyse: 

Esimerkiksi ''helmikuun palkka'', ''projektityö'' tai ''remonttityöt'' ei ole vielä riittävä kuvaus. Jos tuoteriville kirjoittaa ''remonttityöt'', tulisi laskun vapaamuotoiseen tekstikenttään kirjoittaa lisätietoja siitä, mitä remonttityöt ovat pitäneet sisällään.

Kun lasku on lähetetty, muuttuu hallintapaneelissa laskun statukseksi ''Lasku lähetetty''. Sähköpostitse ja verkkolaskuna lähetetyt laskut näkyvät vastaanottajalla saman päivän aikana, kun ne on lähetetty. Postin kautta lähetettyjen laskujen saapumisessa kuluu tavallisesti muutama arkipäivä.

Hallintapaneelistasi voit seurata laskutuksen etenemistä: onko lasku lähetetty, olemmeko saaneet maksun ja onko rahat maksettu sinulle palkkana.
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.