Asiakas on jo maksanut, miksi en ole saanut palkkaa?

 

Yleisimmät syyt, miksi palkkaa ei vielä ole maksettu:

  • Asiakkaasi ei ole maksanut laskua.
  • Asiakkaasi on ajastanut laskun maksettavaksi eräpäivänä, eikä eräpäivä ole vielä mennyt.
  • Asiakkaasi on maksanut laskun, mutta suoritus ei vielä näy UKKO.fi-palvelussa pankkiviiveestä johtuen.
  • Asiakas on maksanut laskun virheellisesti, mistä johtuen suoritus ei näy maksettuna (esimerkiksi viitenumero puuttuu tai maksettu summa ei täsmää).
  • Et ole vielä toimittanut verokorttia. Katso tästä ohjeet verokortin toimittamiseen.
  • Et ole vielä merkinnyt tilinumeroasi hallintapaneelissa omiin tietoihisi.
  • Sinulla on kuluja, joista olemme pyytäneet lisäselvitystä, mutta et ole vastannut yhteydenottoomme.

Ongelmatapauksissa voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Katso tästä asiakaspalvelumme yhteystiedot.

Katso myös:

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.