Asiakas on jo maksanut, miksi en ole saanut palkkaa?

 

Mikäli olet laskuttanut asiakastasi mutta et ole vielä saanut palkkaa, voi syitä olla useita.
Yleisimmät syyt, miksi palkkaa ei vielä ole maksettu:

  • Asiakkaasi ei ole maksanut laskua.
  • Asiakkaasi on ajastanut laskun maksettavaksi eräpäivänä, eikä eräpäivä ole vielä mennyt.
  • Asiakkaasi on maksanut laskun, mutta suoritus ei vielä näy UKKO.fi-palvelussa pankkiviiveestä johtuen.
  • Asiakas on maksanut laskun virheellisesti, mistä johtuen suoritus ei näy maksettuna (esimerkiksi viitenumero puuttuu tai maksettu summa ei täsmää).
  • Et ole vielä merkinnyt tilinumeroasi hallintapaneelissa omiin tietoihisi.
  • Sinulla on kuluja, joista olemme pyytäneet lisäselvitystä, mutta et ole vastannut yhteydenottoomme.

Ongelmatapauksissa voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Katso tästä asiakaspalvelumme yhteystiedot.

Katso myös:

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.