Mikäli olet laskuttanut asiakastasi, mutta et ole vielä saanut palkkaa, voi syitä olla useita.
- Asiakkaasi ei ole maksanut laskua.
- Asiakkaasi on ajastanut laskun maksettavaksi eräpäivänä, eikä eräpäivä ole vielä mennyt.
- Asiakkaasi on maksanut laskun, mutta suoritus ei vielä näy UKKO.fi-palvelussa pankkiviiveestä johtuen.
- Asiakas on maksanut laskun virheellisesti, mistä johtuen suoritus ei näy maksettuna (esimerkiksi viitenumero puuttuu tai maksettu summa ei täsmää).
- Et ole vielä merkinnyt tilinumeroasi hallintapaneelissa omiin tietoihisi tai ilmoittamasi tilinumero on virheellinen.
- Sinulla on kuluja, jotka odottavat vielä käsittelyä tai joista olemme pyytäneet lisäselvitystä, mutta et ole vastannut yhteydenottoomme.
Katso myös:
Kommentit
0 kommenttia
Kommentointi on poistettu käytöstä.