Mitä jos asiakas ei maksa laskua?

Mikäli asiakkaasi ei maksa laskua, me lähetämme ensin ilmoituksen ja tarvittaessa virallisen maksumuistutuksen.

Lähetämme asiakkaallesi sähköpostitse automaattisen ilmoituksen avoimesta maksusuorituksestasi 5 päivää eräpäivän jälkeen. Voimme lähettää ilmoituksen ainoastaan siinä tapauksessa, että olet syöttänyt asiakkaan yhteyshenkilön sähköpostiosoitteen luodessasi laskua.

Mikäli maksu on myöhässä ensimmäinen virallinen muistutus lähtee 14 päivää eräpäivästä ja toinen maksumuistutuksen 28 päivää eräpäivän jälkeen. Maksumuistutukset eivät aiheuta sinulle lisäkuluja, vaan veloitamme maksumuistutusmaksun 5 €/kpl asiakkaaltasi.

Pyynnöstäsi voimme siirtää laskun perintään yhden lähetetyn maksumuistutuksen jälkeen. Kun haluat siirtää laskun perintään, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme (muistathan mainita laskun numeron).
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.