Mitä jos asiakas ei maksa laskua?

 

Lähetämme asiakkaallesi sähköpostitse automaattisen ilmoituksen avoimesta maksusuorituksestasi 5 päivää eräpäivän jälkeen. Voimme lähettää ilmoituksen ainoastaan siinä tapauksessa, että olet syöttänyt asiakkaan yhteyshenkilön sähköpostiosoitteen luodessasi laskua.

Lähetämme ensimmäisen virallisen maksumuistutuksen 14 päivää eräpäivästä ja toisen maksumuistutuksen 28 päivää eräpäivän jälkeen. Maksumuistutukset eivät aiheuta sinulle lisäkuluja, veloitamme maksumuistutusmaksun 5 €/kpl asiakkaaltasi.

Pyynnöstäsi voimme siirtää laskun perintään yhden lähetetyn maksumuistutuksen jälkeen. Kun haluat siirtää laskun perintään, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme (muistathan mainita laskun numeron).
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.